.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل جدید ورزش و جوانان گیلان معرفی شد

با حکم وزیر و حضور معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، محمد بابایی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان گیلان معرفی شد.

به گزارش  فارس ،مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان گیلان ظهر امروز با حضور مسئولان ورزش استان و معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور در سالن وزنه‌برداری یادگار امام (ره) رشت برگزار شد.

* ورزشکاران و جوانان پیام‌آوران هنجارهای اسلامی هستند

معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تحولی عظیم در ورزش کشور ایجاد شد و از این پس در وزارت ورزش و جوانان شاهد فعالیت‌های هدفمند خواهیم بود.
غلامعلی رضوانی افزود: فعالیت‌های ورزشی باید هدفمند و با رعایت هنجارهای اسلامی و اعتقادی باشد تا جوانان ایران اسلامی که در بیش از 30 سال گذشته همواره پای‌بند به ارزش‌های دینی و نظام اسلامی بوده‌اند موفق‌تر ظاهر شوند.
وی ادامه داد: در عرصه دفاع از ارزش‌ها و حوزه جنگ سخت (دفاع مقدس) و جنگ نرم (فرهنگی) جوانان ایرانی ثابت کرده‌اند که موفق‌ هستند و حماسه خلق می‌کنند.
این مسئول بیان داشت: ورزشکاران و جوانان پیام‌آور هنجارها و ارزش‌های اسلامی باشند و امیدواریم مدیرکل جدید استان بتواند در عرصه‌های ورزشی و جوانان موفق عمل کند.

* مسئولان وزرات ورزش و جوانان به گیلان توجه بیشتر داشته باشند

نماینده مردم آستانه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: سرانه اماکن ورزشی گیلان به متوسط کشوری نرسیده و انتظار ما از مسئولان وزرات ورزش و جوانان این است که پاسخگوی مشتاقان ورزش در این استان باشند.
سیدمهدی صادق، گیلان را دارای مربیان، اساتید و ورزشکاران خوب و توانمند ذکر کرد و افزود: زمینه ورزش گیلان به طور شایسته پرداخت نشده است.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی که در استان وجود دارد برای ساخت اماکن ورزشی سر باز به ویژه زمین فوتبال نیازمند اعتبارات خاص هستیم.
نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر با بیان اینکه به دلیل تراکم جمعیتی گیلان نمی‌توان تفاوتی بین شهر یا روستای آن قائل شد، اذعان داشت: به همین دلیل توجه به ورزش روستاها نیز در این استان اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی تصریح کرد: گیلان در ورزش‌های آبی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قهرمانانی را در سطح جهانی معرفی کرده ولی از امکانات مناسب در این رشته‌ها برخورد دار نیست.

* سند پنج‌ساله ورزش گیلان تنظیم شد


مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم بیان داشت: گیلان از نظر مدال‌آوری بیش از یک‌هزار و 700مدال رنگی را به دست آورده است.
رضا محمدی‌اصل با اشاره به اینکه ورزش گیلان در موقعیت بسیار خاص و ویژه‌ای قرار دارد، اذعان داشت: گیلان بیش از 130 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
وی با بیان اینکه ورزش در سبد خانواده‌های گیلانی جای دارد، ادامه داد: سند پنج‌ساله ورزش گیلان تنظیم شده و در بخش‌های مختلف ورزشی مانند زیرساخت‌ها و دیگر شاخص‌ها شامل ورزش همگانی، نیروهای ستادی و انتظامی و ... شرایط خوبی را دنبال می‌کنیم.
به گفته مدیرکل سابق ورزش و جوانان گیلان، بیش از 60 درصد پروژه‌های دور دوم رئیس جمهور به گیلان آغاز شده و پیشرفت خوبی دارد.
وی بیان داشت: حدود 50 پروژه ورزشی در سال جاری در گیلان به بهره‌برداری رسیده و حدود 35 پروژه نیز تا پایان امسال در این استان به اتمام می‌رسد.
محمدی‌اصل خاطرنشان کرد: در 10 سال گذشته در گیلان 74 پروژه ورزشی افتتاح شد و امسال نیز پروژه‌های ورزشی زیادی افتتاح می‌شود.
در این مراسم، محمد بابایی مسئول گروه برنامه‌ریزی، آموزش و تحقیقات تربیت بدنی استان قم و متولد آستانه‌اشرفیه به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان گیلان معرفی و از تلاش‌های یک ساله رضا محمدی‌اصل مدیرکل سابق قدردانی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1390
محمدی اصل روز جمعه در همایش پیاده روی در رشت و در کنار سعادتی استاندار بود چه شد فرداش عوض شد؟؟؟!!!
من 29 آبان 1390
اصلا توی این مملکت نگاه نمی کنند مدیر کاربلد است یا نه. چون از ما نیست باید برش ذاریم. محمدی اصل واقعا خدمت به گیلان کرد. خدا نگه دار تو باشد ای مرد بزرگ.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.01 seconds.